kullanıcı: extacyandsugar - Twitch Sözlük
extacyandsugar Sadece Dürüstlük !
ikinci nesil yazar / 145 entry / 5 başlık / 222 puan

"Kalp Kırdıysam Af Ola... Eleştirmek Aynı Zamanda Eleştirebilir Bir İnsan Olduğun Anlama Gelir. Hatam Varsa Mesaj Atıp Beni Uyarın"


Elraenn
30-09-2020 15:48

ne olur bot olsun ne olur. olmadığını öğrenince https://www.youtube.com/watch?v=jmNtg3Vp564

h3x
30-09-2020 15:33

hexi Team Bosphorus dan tanıyorum. sonra fortineye geçerek bir şeyler elde etmeye çalışmıştı. yani kendisinin rp kariyeri aman aman dedirtecek derecede değildir. Fakat youtubede denk geldiğim bir videosunda, sanki 100 yıllık emaktar edası ile saçma sapan sallamalara girmiş biri olarak lanse etti. Rp...

Eski Twitch
27-09-2020 18:02

eskiden her ne kadar dramalar fazla olsada. kitle zekası bu kadar düşük değildi. sonradan youtubenin oyundan elini ayağını çektinten sonra twitch kitlesi ciddi manada evrilmiş ve boş beleş insanların doluştuğu yer oldu. eski twitch de yayıncılar izleyicisini tutmak için saçma salak hareketlerden çok...

jahrein
27-09-2020 17:44

Bu adamı övenleri cidden anlamıyorum. bakın bu şahısın bana dramaya girmediği yayıncı söyleyin ? dostum dedikleri kişiler ile sırf ondan çok izlendiği için drama yapmadı mı ? yayınları ilk açtığından beri işi gücü drama ve ego olan biri değilmiydi ? Anakini hatırlıyor musunuz ? bu adam anakin üzerin...

çok izlenme derdim yok diyen yayıncı
08-08-2020 13:04

Çok fazla eleştirilmesi gereken bir konu olmadığını düşünüyorum. Sonuçta o anki kitlesi ile mutluysa, ve o kitle buna karşılık gereken desteği veriyorsa, fazla önemsenmemeli bence. Elbette her yayıncı 10 20 k izlenmek ister ama bu kişilik ve hayata bakış açısı olarak değişir. İlla zengin olması gibi...

40 liralık adamın siyasi fikirlerini önemsemek
08-08-2020 12:59

Bu tür yayıncılar fikir sormalara bayılırlar. Sadece siyasi bir konu için değil, her türlü konu için. Her boku eleştirebilen bu şahışlar kendilerine en ufak bir söz söylendiğinde, 'anana sor', 'annene anlattım' gibi çocukça tepkiler vererek ne kadar kalitesiz bir kişiliğe sahip oldukları anlaşılır. ...

aboneler düzgün insandır düşüncesi
08-08-2020 12:52

Abonelerin düzgün insan olması ile alakası yoktur durumun. Abonelerde yayıncıları troller v.s. ama toxiclik yapmazlar. Oradaki amaç toxic beyinsizleri engellemek için kısa sürülegine olayı kapatmak için yapılan durumdur. 40 tl vererek düzgün insan olma mantığı nedir anlamadım ? sürekli abone modda t...

jahrein
01-08-2020 09:26

önceden bir karakteri olduğunu düşünürdüm. insanların fikirleri ve düşüncüleri farklı olabilir, ama en azından karakter olmalıdır. Bunun olduğunu düşünüyordum fakat 2 senedir boş boş yorumlar yapıp sadece drama çıkarmaktan başka bir bok yapmayan kişiye döndü. Biz bunları dediğimizde ben öyle bir şey...

voRP yayıncılarının donate bar açması
12-07-2020 17:18

Bar açma durumu sadece gta rp sunucusunda oynuyan kişilerle alakası yoktur. tüm yayıncılar bar açabilir, her ne kadar bar açma konusunu saçma bulsam da twitchin sağladığı bir mevzudur. bu başlık toxic bir başlıktır.

Gta RP Kitle Savaşları
12-07-2020 17:00

Ben anlatamadım galiba.

Kim ne çalmış, kim ne yapmış, kim para vermiş, kim kimi gondiklemiş v.s bunların bizimle yani izleyiciyle alakası olmadığını, tamamen sunucu sahiplerinin arasındaki mevzulardır. Eğer söz sahibi ise gidip dava açar, demek ki böyle bir durumlar olmuyorsa söz sahi...

Gta RP Kitle Savaşları
10-07-2020 22:03

Evet doğru okudun 'Savaşları'

Neden acaba neden ? Okuduğum entrylerin neredeyse hepsi 'yok şu rp sunucunun fanı' v.s...... O kadar çok sinir olmaya başladım ki artık, midem bulanmaya ve cidden üzülmeye başladım.

Bakın bizler izleyiciyiz, ne avukatları, ne korumaları ne...

Bot Basan Yayıncılar
02-07-2020 04:35

Ben Elraen fan boyu değilim. izlemiyorum. Baya bir zamandan beri izlenmesinde artış olduğu doğrudur. Bot olduğu v.s önemli değil, asıl mesele neden bu kadar insanların zoruna gitmesi.

Elbetteki kendi attığını düşünmüyorum yada öyle bir şey varsa bile twitch verileri bunu kanıtlaması l...

Daha fazla yükle
(1)
voRP yayıncılarının donate bar açması

Bar açma durumu sadece gta rp sunucusunda oynuyan kişilerle alakası yoktur. tüm yayıncılar bar açabilir, her ne kadar bar açma konusunu saçma bulsam da twitchin sağladığı bir mevzudur. bu başlık toxic bir başlıktır.

(3)
Bot Basan Yayıncılar

Ben Elraen fan boyu değilim. izlemiyorum. Baya bir zamandan beri izlenmesinde artış olduğu doğrudur. Bot olduğu v.s önemli değil, asıl mesele neden bu kadar insanların zoruna gitmesi.

Elbetteki kendi attığını düşünmüyorum yada öyle bir şey varsa bile twitch verileri bunu kanıtlaması l...

(2)
Elraenn

ne olur bot olsun ne olur. olmadığını öğrenince https://www.youtube.com/watch?v=jmNtg3Vp564

(9)
jahrein

Bu adamı övenleri cidden anlamıyorum. bakın bu şahısın bana dramaya girmediği yayıncı söyleyin ? dostum dedikleri kişiler ile sırf ondan çok izlendiği için drama yapmadı mı ? yayınları ilk açtığından beri işi gücü drama ve ego olan biri değilmiydi ? Anakini hatırlıyor musunuz ? bu adam anakin üzerin...

(2)
h3x

hexi Team Bosphorus dan tanıyorum. sonra fortineye geçerek bir şeyler elde etmeye çalışmıştı. yani kendisinin rp kariyeri aman aman dedirtecek derecede değildir. Fakat youtubede denk geldiğim bir videosunda, sanki 100 yıllık emaktar edası ile saçma sapan sallamalara girmiş biri olarak lanse etti. Rp...

(1)
Eski Twitch

eskiden her ne kadar dramalar fazla olsada. kitle zekası bu kadar düşük değildi. sonradan youtubenin oyundan elini ayağını çektinten sonra twitch kitlesi ciddi manada evrilmiş ve boş beleş insanların doluştuğu yer oldu. eski twitch de yayıncılar izleyicisini tutmak için saçma salak hareketlerden çok...

(4)
jahrein

önceden bir karakteri olduğunu düşünürdüm. insanların fikirleri ve düşüncüleri farklı olabilir, ama en azından karakter olmalıdır. Bunun olduğunu düşünüyordum fakat 2 senedir boş boş yorumlar yapıp sadece drama çıkarmaktan başka bir bok yapmayan kişiye döndü. Biz bunları dediğimizde ben öyle bir şey...

(1)
aboneler düzgün insandır düşüncesi

Abonelerin düzgün insan olması ile alakası yoktur durumun. Abonelerde yayıncıları troller v.s. ama toxiclik yapmazlar. Oradaki amaç toxic beyinsizleri engellemek için kısa sürülegine olayı kapatmak için yapılan durumdur. 40 tl vererek düzgün insan olma mantığı nedir anlamadım ? sürekli abone modda t...

(2)
40 liralık adamın siyasi fikirlerini önemsemek

Bu tür yayıncılar fikir sormalara bayılırlar. Sadece siyasi bir konu için değil, her türlü konu için. Her boku eleştirebilen bu şahışlar kendilerine en ufak bir söz söylendiğinde, 'anana sor', 'annene anlattım' gibi çocukça tepkiler vererek ne kadar kalitesiz bir kişiliğe sahip oldukları anlaşılır. ...

(9)
Gta RP Kitle Savaşları

Evet doğru okudun 'Savaşları'

Neden acaba neden ? Okuduğum entrylerin neredeyse hepsi 'yok şu rp sunucunun fanı' v.s...... O kadar çok sinir olmaya başladım ki artık, midem bulanmaya ve cidden üzülmeye başladım.

Bakın bizler izleyiciyiz, ne avukatları, ne korumaları ne...

(8)
wtcn sözlükle konuşma isteği

Gene her zaman ki gibi algı yapmaya devam etmekte. Gitsek anlatsak lafı evirip çevirecek. Ben boşu boşuna olduğunu düşünüyorum. 2 3 ay kadar takip ettiğim yayıncıydı. Ara sıra açar 1 2 saat izlemeye dayanır kapatırdım. Herkese küfür etmediğini söylemiş :) Tabi tabi Allah'a kitaba sövmediğin kaldı ...

(3)
Gta RP Kitle Savaşları

Ben anlatamadım galiba.

Kim ne çalmış, kim ne yapmış, kim para vermiş, kim kimi gondiklemiş v.s bunların bizimle yani izleyiciyle alakası olmadığını, tamamen sunucu sahiplerinin arasındaki mevzulardır. Eğer söz sahibi ise gidip dava açar, demek ki böyle bir durumlar olmuyorsa söz sahi...

(9)
Yayıncıların Twitch sözlüğü kötülemesi

Aslında buna benzer bir başlık var fakat çok kapsamlı değildi (bkz:Yayıncıların sözlüğe herkes yazıyor yeav tavrı)

Yayıncıların haksız olduğu konudan bahsetmeden önce haklı olduğu kısmı bahsetmeliyim. Evet boş ve sadece entry girmek için çoğunluğa göre hareket eden yazarlarımızın,çayl...

(9)
Yayıncı Fanatikliği !!!

Merhabalar. Ben fanatiklikten nefret eden bir bireyim. Futbol,Siyasi,Ünlü vs vs.. Bide bunlara yayıncı eklendi :)

Fanatiklik neden kötüdür ?

Evet sevgili arkadaşlarım. Ülkemizde en büyük sorun olan fanatiklik bu camia da aynı etki yaratmakta. Fanatik yaptığınız yayıncın...

(9)
Gta RP Kitle Savaşları

Evet doğru okudun 'Savaşları'

Neden acaba neden ? Okuduğum entrylerin neredeyse hepsi 'yok şu rp sunucunun fanı' v.s...... O kadar çok sinir olmaya başladım ki artık, midem bulanmaya ve cidden üzülmeye başladım.

Bakın bizler izleyiciyiz, ne avukatları, ne korumaları ne...

(9)
jahrein

Bu adamı övenleri cidden anlamıyorum. bakın bu şahısın bana dramaya girmediği yayıncı söyleyin ? dostum dedikleri kişiler ile sırf ondan çok izlendiği için drama yapmadı mı ? yayınları ilk açtığından beri işi gücü drama ve ego olan biri değilmiydi ? Anakini hatırlıyor musunuz ? bu adam anakin üzerin...

(8)
wtcn sözlükle konuşma isteği

Gene her zaman ki gibi algı yapmaya devam etmekte. Gitsek anlatsak lafı evirip çevirecek. Ben boşu boşuna olduğunu düşünüyorum. 2 3 ay kadar takip ettiğim yayıncıydı. Ara sıra açar 1 2 saat izlemeye dayanır kapatırdım. Herkese küfür etmediğini söylemiş :) Tabi tabi Allah'a kitaba sövmediğin kaldı ...

(7)
VORP a saldırı

Gene oturduğu yerden sallamış. Yalnız burası jahrein in chat i değil. Her dediğine inanmıyoruz. Hadi jahrein in chat ine gidip 'haklısın abi' yazın burada ne işiniz var.

(6)
jahrein

tüm dünyayı eleştirip kendisi hakkında olumsuz bir eleştiri yapıldıgında ana bacı kaymaya kadar giden. egomanyak :D bu yazıyı görse gene kayacak sıfır hakaretime ragmen . http://www.youtube.com/watch?v=8AfNd1AfqV8 keşke bu videoyu daha önce görseydim.

(6)
wtcn

wtcn=küfür başka bir yeteneği var mı ki ?

(5)
zeonnn

zeon her türlü oyunu oynamış biri. izlemeyip kafanızdan sallamayın sırf kötülemek için zorlamayın. %80 şuanki yayıncıların lol geçmişi var. bu adam lol ile tanındı. tabi lolden yürüyecek. mithrain h1z1 le ünlendi. pubg çıkınca full pubgye döndü. mesele şu. oynadıgı oyuna göre yayıncıları eleştirmek ...

(5)
izemco

just chating. yapan yayıncılar var ama boş ya cidden boş abiii just chating dedigin olay muhabbetde dolu olacak ya çogu yayıncı boş yapıyor 3 4 saat boş boş konusup boş boş video izleyip parayı indirip ki malesef izleyiciler ah o bunlara para atan izleciler. neyse indirip sonra yarın bar açıyor. ben...

(4)
Can Sungur

sanırsam bu arkdasda just chatting yayıncılardan . ya abi. bakın just chatting mantıgını hayla anlamış degilim. şu dünyada en nefret ettigim şey. birini eleştiriyorsun. biri seni eleştirince kabul etmiyorsun. böyle yayıncılık olmaz abi. sen kendini izlettiriyorsan. ve izleyenlere saygım var diyorsa...

(4)
miafitz

ilk yayını açtıgımda sevmiştim. böyle agzı dolu dolu küfür etmesinden sonra alt-f4 çekmeme sebeb olan yayıncı. küfür etmesi sorun degil edebilir ama bir kadına yakışmıyacak sekilde yaldır yaldır küfür etmesi agır geldi... agır küfür eden erkek yayıncılarıda izlemiyorum gerçi . küfür edebilirsin ama ...

bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın