teasy Twitch Sözlük

teasy

61. dünya 31.ciler kralı ilk çıktıgından beri takip ediyorum seviliyorsun


0 | 07-05-2021 19:20
62. Çok uzun zamandır çoğu zaman kesintisiz takip ederim.
Kendisi para göz,sadece ben merkezli birisi hangi eleştiri veya hangi doğru ile karşısına çıkarsanız çıkın
iki tane karşı çıkma şekli vardır hayır abi ben öyle değilim birde baktığı hayvanları bahane etmek bu kişinin başka hiçbir özelliği yok kendisi sadece bunları yapıp sadece kendi istediğimi yapıyorum mottosuyla her gün neden ben izlenmiyorum neden benim şunlar gibi abone sayım yok ağlaması yapıp ardından Chati neyse siz diğerlerinden farklısınız elitsiniz laflarıyla geçiştirip her yayın tekrar etmekte. Bunları yazıyorum ama kendisi görse de anlamıycak bu söylediklerim çünkü tek düşündüğü para ve kendisine bu kadar para göz olma denince de ''abi para göz olsam onca hayvana bakar mıyım'' der Chat'te herkes aynen abi der devam edilir.
Ama ben bir şey daha fark ettim kendisine ne zaman 3 5 fazla bağış bit atılsa yayın süreleri,yayın tipleri, yayın zamanları değişiyor mesela şuan öğlen yayınları yok çünkü furkan 3 aylık parasını cebine koydu akşam yayınları azalmıştı yayınlarda film izleniyordu falan hepsi son bir haftadır furkan bağış atmıyor eskiye dönüyor yani sen sadece boş laf ve paradan ibaretsin..


+4 | 16-05-2021 07:32
63. uzun zaman izledim kendisini fakat 10 dk da bir abone olun demesi bir noktadan sonra baymaya başladı ne yazarsanız chatine abone olmaya bağlıyordu hala aynıdır muhtemelen


+4 | 16-05-2021 17:40
64. Toxic chat'den arındırılmış saf yayıncı,dürüst. Tek üzgünlüğüm bazen çok çabuk canını sıkıyor takmaması gereken şeyleri takıyor kendini üzüyor...


0 | 20-05-2021 21:56
65. Gta rp yayınları haricinde her yayınını severek izlediğim nadir yayıncılardan


0 | 01-06-2021 13:51
66. istediği şeyi saçma bulduğum yayıncı
Şimdi yayın ortamına gelirsek burası bi hayır kurumu değil sen bana birşey vermelisin ki ben de sana bağış yaparak destekliyeyim değil mi genel olarak yayıncılar gerekirse şaklabanlık gerekirse kendileri olup bizi eğlendirmeyi hedeflemiş biz de onları desteklemiş bulunduk bu şahıs ise ben hiçbirşey yapmayayım bak şu yayıncı sadece sohbet yayını yapıp şu kadar izlenip şu kadar kazanıyor mantığı ile millete özenmeye çalışıp onların yaptıklarını kendinisi yapıp tutmayınca ağlayan bi insan


+2 | 09-07-2021 16:41
67. ağlattığı kartanelerine sözlük hesabı açtıran yayıncı


+1 | 09-07-2021 18:20
68. Başlığına WhatsApp'ta mesajlaşır gibi entry girilen yayıncı.


+2 | 10-07-2021 00:49
69. İzleyicilere gerçekten hiçbir şey vermeyen yayıncı. İçerik olarak. Başka hiçbir yayıncıda böyle bir şey görmedim.
Oynadığı oyunlar daha doğrusu oyun 80% Gta RP ve vakit kalırsa 20% o sıralar popüler ne ise o. onu da insanı kanser ederek oynar Tlou 2 yi herkes 3 yayında bitirdi arkadaş 10 günde. yayınları günde 2 parça açıp 1 2 saat görünüp kaçıyor buna rağmen 1000 abonesi var inanılmaz.

Birde sürekli yayıncılara sallar durur onlar çok kazanıyor ben de onlar kadar hakediyorum falan diye. e abi onlar bildiğin şaklabanlık bile yapıyor sen oyun bile oynamayıp hatta günde 1 saat yayın açayım bana para gelsin diyorsun.

Birde wtcn feritten hypetan pelinden falan bildiğin nefret ediyor twitch videosu attılar buna onların olduğu yerleri atlıyor... Aynen Eren sen günde 3 saat gta oyna senin de 10 bin subın olacak bekle. Yanda adam günde 9 saat yayını boşa yapıyor boşa bağırıp çağırıyor deli gibi kamera karşısında. Herkese bağışla link geliyor bana niye gelmiyor falan diyor bazen gülüyorum :ddd gelse sanki izleyecek izlemiyor gelen videoları da 1 dk bakıp kapatıyor millet onu da anlamış ki uzaklaşmış.
Acaba mebey ve furkan da bırakıp gidince napacaksın. sadece sublar kalacak.

Bu arada kendisini eskiden Youtube oyun videolarında görmüş küçük çocuklar geliyor chatine 'aaaa abi ben seni şurada gördüm' yazıyor adamları anında banlıyorlar insanları böyle yaparak itiyorsun kendinden. birde eski videolarını parayla üyeliğe açmış ama hepsini de değil aylık kendisi ne isterse onu açıyor haspam sen 25 lira veriyorsun bütün oyun videolarını değil sadece onun istediklerini izliyorsun asdfgadsf.

sonra diyor ferit, ahmet falan e Ahmet 2010 daki minecraft videolarını parayla mı satıyor millete? ferit narudan tek yiyor şakası yapanlara bağırıp ban mı atıyor?


+2 | 12-09-2021 10:54 - 12-09-2021 11:07
70. selamlar. çok güzel sallamış bazılarınız, çoğu şeyde haklısınız. yayınlarda ne kadar ağladığımın ben de farkındayım, benim de rahatsız olduğum bir şey. ama kalanlarda çok haksızsın.

yayınlarımın %80'i gta: https://www.hizliresim.com/91l1oyy son zamanlarda oynadığım oyunlar yazıyor orada. belki edit falan zannedebilirsiniz; https://www.twitch.tv/teasy şuradan girip aşağı sürükleyip görebilirsin.

Beceriksizmişim, evet competitive oyunlarda çok kötüyüm de Tlou2 örneği nasıl bir örnek anlamadım;
https://howlongtobeat.com/game?id=41753 : bu sitede oyunun ne kadarda bitirildiği yazıyor. Anlamadıysan söyleyim ana hikaye 24 saatte bitiyormuş. Bu da yayın tekrarlarını yüklediğim kanaldan bir ss; https://www.hizliresim.com/bqcgwak Buradan toplayabilirsin kaç saatte bitirdiğimi ana hikaye rushlamadan.

Günde 2 parça 1 2 saat yayın açıyormuşum; Ağustos'ta yayın açtığım saat analitiği Twitch sayfasından; https://www.hizliresim.com/42lvjm6 31 Ağustos'ta 7 saate yakın yaptığım yayın saatinden ortalama anlayabilirsin ne kadar yayın yaptığımı.

Youtube kanalına girersen videoların hepsinin açık olduğunu da görebilirsin.

Bu kadar sevmeyip kanal hakkında her şeyi bilmeniz çok garip. Muhtemelen kanaldan ban yiyip burada ağlamışsınız, olur. Yaptığınız eleştirilerin bazılarında haklısınız, umarım düzeltebilirim. Kalanlar konusunda tek derdiniz sallamak, umarım siz de o konularda düzelebilirsiniz.


+1 | 12-09-2021 17:08 - 12-09-2021 17:23
/7
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/7