kendinemüzisyen Twitch Sözlük

kendinemüzisyen

281. saçları ne güzel çocuğun parlak parlak. çalı süpürgesi saçlı youtuberlar saç bakım ürünü linkleyeceğine bu arkadaş linklemeli.


0 | 15-01-2021 22:57
282. Dramadan uzak bir yayıncı. Eğlendiriyor fakat biraz zorla gülüyormuş gibime geliyo çünkü eskiden böyle gülmüyordu.


Bir de izlenme sayısına çok takıyor


+1 | 18-01-2021 02:08
283. komik olmasa asla çekilmicek bi yayıncı şimarık , cimri fln kişisel özellikleri çok itici ama bi yandan kahkaha atmasam bile yani insanı eğlendiren ekrana kitliyen bi yayıncı sanırım en çok sadakat puanımın olduğu yayıncı (102k)


+1 | 21-01-2021 20:25
284. Eski yayınlarını özledim. Artık sadece mal rp si yapıp ekibiyle birbirlerine sövüyorlar. Çeti caps açık random atmaktan başka bir şey yapmıyor genelde ekibi de biribirinin kopyası gibi aralarından bi jrokez u severim. Eski kaliteli yayınlar dan eser yok aksine şimdi kat be kat daha fazla izleniyor insanlar bunu seviyor demek ki


+3 | 21-01-2021 23:44 - 21-01-2021 23:48
285. insafınız varsa şu siteye anadilinde yazma pratiğine sahip yazar alırsınız. para veriyorum, byte harcıyorum bu siteye girerken. tam gülecem sinirim bozuluyor.


+3 | 22-01-2021 00:58
286. ikide bir izleyici sayısının ne kadar yüksek olduğundan bahsetmesi ve izleyici sayısıyla şaka yapması, yine ikide bir globalleştiğini söyleyip durması çok rahatsız edici.


+5 | 26-01-2021 22:57
287.
(bkz:)


+12 | 26-01-2021 23:13
288. İzlenmek uğruna tiktokerla umarım video çekmezsin be abi

seviliyorsun.


0 | 04-02-2021 00:13
289. Kemali çok seviyorum hatta 30 aylık abonesiyim ama son zamanlarda Youtube tarafı ile işler yapmaya başladıkça sürekli gözümde eksiye gidiyor, o eski samimi Kemalin artık şirketleştiğini düşünmeye başlıyorum. Evet herkes büyümek ister ama büyüdükçe kendine çektiği kitle, o büyüklüğü kadar da kötülük getiriyor. Son zamanlarda Kemal de fark etmiştir chat iyice kötü bir hal almaya başladı, şu oyunu oynama bunu oyna diye sürekli darlayanlardan tutun iki dakika düzgün konuşamıyorsunuz, Kemal bir şey izlerken chat sürekli yayıncılara vs. saçma tepkiler veriyor, küfürler ediyor, saygısızlık yapıyor evet mizah falan ama bir yere kadar, bazıları yeni olduğu için falan mı bilmiyorum ama karşıdan bakınca bu durum çok kötü duruyor Kemal'de çoğu yazıyı görmediği için yazan bir kere bir şey olmadı diye yeniden yazıyor ve bu döngüye dönüyor. Ne kadar Youtube tarafıyla birlikte çalışırsa 8-12 yaş arası kitle geliyor ve artık Twitch, Youtube'un o çoğu anlamsız ve boş chatlerine dönüyor. Biz Twitch'i Youtube gibi olmadığı samimi olduğu için seviyoruz ama artık yavaş yavaş o samimiyeti kaybetmeye başlıyoruz sanırım. İlla Kemal'in bu konular hakkında mantıklı bir şeyleri vardır, böyle konularda gerçekten güzel düşünceleri olabiliyor ama ben sadece kendisine karşı düşündüklerimi belirtmek istedim, umarım az bile olsa kendimi açıklayabilmişimdir.

Umarım Twitch, Youtube gibi kötü yola sürüklenmez.


+7 | 16-02-2021 23:12 - 16-02-2021 23:14
290. bu arkadaşın komik olduğunu düşünenlerin olması üzücü, nasıl recep ivedik gişe rekorları kırdıysa çok izlendi ise ama aşırı kalitesiz ve leş mizahı varsa heh bu da aynı o dur. kusura bakmasın ama paranın bir yerlerine kalitesizliklerine rağmen koydular.


+12 | 18-02-2021 14:31
/30
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/30