jahrein Twitch Sözlük

jahrein

721. mebusluk yolunda emin adımlar ile ilerleyen troll tamer. eğer ikametgahını bulunduğum yere aldırırsa mv seçimlerinde çevremden en az 3 oy çıkarttıracağım yayıncı. kk yayınını da dört gözle beklemekteyim. ülkede tsk ve meteorolojiden sonra en güvendiğim 3. kişi/kurum jahrein olduğu için, soruların önden verilmeyeceğine eminim. şu bi tane imla olarak nokta yerine cutscreen kullanan bi adam var çok hızlı konuşuyor bıyıklı falan... onun sönük siyasetçi yayınlarından kat kat iyi olacağına eminim.

lets deal with it, minnoş perran kutman'ın uncle mansur ile yayını iyiydi, güzeldi. ama sadece o kadardı.


bu arada ahmetçiğim geçen akşamki bir tespitin o kadar doğru ki; haterlarının büyük çoğunluğunu oluşturan y'ler. özellikle 28-35 yaş arası ortalama memur/beyaz yakalı olmuş evli ve hayattan keyif almayan bedeni genç ama kafası yaşlanmış tipler senden nefret ediyorlar. benim de çevremde böyle insanlar çok.

demek ki neymiş; evlenmiyoruz. evlilik gençlik ruhunuzu öldürür.


+2 | 14-05-2021 01:32 - 14-05-2021 15:03
722. dicek söz bulamıyorum bravo arkadaşım bravo...


+1 | 16-05-2021 02:09
723. kemali belli bi seviyeye tanıtan adam kemalin izlenmesini kıskanıcak aynen kankam aynen...


+3 | 16-05-2021 08:58
724. https://www.youtube.com/watch?v=GBKRJmmqMeM&t=8742s 5 mayısta yüklenen bir videoda CHP de görevli bir kişi, KK nin 4milyon takipçili bir twitch yayıncısıyla yayın yapacağı haberini veriyor. Direk aklıma şu soru geldi. Acaba jahreinin KK ile soru cevap olayı, KK nin jahreine sanki yeni görmüş gibi cevap vermesi scripted mı? Çelişen mevzu takipçi sayıları. Bizim tr community de 4 milyon takipçili yayıncı yokmuş kontrol ettim. Büyük ihtimalle üstün körü söylenmiş bir sayı. Jahreinin geçmişini düşünürsek (VOG da ki kavganın scripted olması) bunun da scripted olması olağan, malum böyle şeylere alışkın. Eğer gerçekten planlanmış bir olaysa tebrik ederim. Milletvekili olmadan vatandaşı kandırmaya başladı.


+9 | 16-05-2021 23:41 - 16-05-2021 23:43
725. başkası böyle scripted bir olay yapsa; jahrein iyi dalga geçittirirdi, uzun zaman da muhabbetini yapardı. hoş olmamış.


+3 | 17-05-2021 18:12
726. Bu özgür özel mevzusunu yayında açıkladı. Jaho K.K'ile çok uğraşıyordu yayınlarında baya da sert eleştiriyordu. 1 ay önce falan K.K mutfaktan çektiği bir video vardı orada eleştirmişti en yakın ondan sonra kulağına gitmiş olmalı sanıyorum yayın yapmak istemiş ondan sonra böyle birşey gerçekleşmiş. Yarı kurgu denebilir.


0 | 17-05-2021 18:26
727. Kılıçdaroğlu olayının Scripted olduğunu ''Salak mısınız ? tabi kendi aralarında konuşmuşlardır'' falan diyerek itiraf etmiştir.
Not:Bu entry girildiği tarihin ve saatin 15 dakika öncesinde gerçekleşti.


+3 | 17-05-2021 21:47
728. Videoya verdiği cevap tam bir siyasetçi cevabı "Biz 15 Temmuz'da cevabımızı verdik" minvalinde.

Kendi aralarında konuşmuşlardır tabi ki arkadaşlar salak mısınız dedi ama kendisinin haberi olmadığını iddia etti yani nasıl oluyor?

Öncelikle dünya üzerinde hiçbir siyasetçi plansız programsız iş yapmaz, adamı canlı yayında rezil ederse kariyeri biter. Aklı olan hiçbir siyasetçi böyle bir şeyi kabul etmez zaten kafanızı kullanın.

Ekstra olarak nasıl bir şey kesinleşmeden siyasetçi televizyonda işte Twitch'de yayına çıkıcak diyebilir bu yayıncının haberi olmadan? Bildiğin salak yerine koydu herkesi ve sorgulayanlara salak dedi bruh.

Klasik Jahrein manipülasyonları.


+5 | 17-05-2021 21:49 - 17-05-2021 21:50
729. kafayı yemiş insanlar sherlock gibi takılmaya devam ediyor, kolay gelsin. ( yayının belli bir kısmında eliyle üçgen yapıyor fedöcü olabilir)


+3 | 17-05-2021 21:54
730. Bazıları bu nefretle koyu AKP'li bile olabilir seçim zamanı lul


+1 | 17-05-2021 21:59
/81
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/81