jahrein Twitch Sözlük

jahrein

1211. Eski haline bakıyorum, şimdiki haline bakıyorum.. En son şunları diyordu:
1-Atatürk eleştirilemez, eleştirene boydan giriyim eleştiremezsiniz ulen vsvs.(bakın hakaret konusu eyw ki zaten yasalarca da korunuyor hakarete karşı ama eleştiri!? Nerede ifade özgürlüğü? Almanya'yı kuran Bismarck'a sövek tutuklanmayız ama atatürk'e sövsek tutuklanırız ki tamam olsun, yargıda karşılığı olsun okay de eleştirilemez ne bari o seviyeye getirtme zira sovyet rusyası mı bura da stalinin heykelini cartını curtunu eleştiremiyoruz?

Bir de demokrasiden, ifade özgürlüğünden dem vurup naralar atar bu adam ahahahaha, kutsallara laf edilmezmişmiş. Ulan halkın kutsalı mı kaldı senin ağzında? dini de milliyetçiliği de eziyorsun yayınlarında. Osmanlı zaten gözünde vergi emici hain. sanki günümüzde alınmıyor vergi :) alındı diye cumhuriyet karşıtı mı olalım, bu ne saçma yargılar.

2-Birisi moderatörüne hakaret etmiş modu da diyor ki "annesi kansermiş diye saldım, onun dışında acımadım" diyor. Jahrein de o geniş ağzından çetinde bile kısa süreli infial yaratacak bazı sözleri kaçırıyor:
"banane annesi kanserse çıksın sokağa hasta hasta sakso çekip paramı kazanıp versin, hiç umrumda değil ağağa" tamam sana hakaret eden kişi için söyle de annesi ne alaka lan? bir de kendisini çok düzgün bir insanmış gibi servis ediyor, almanyaya gitse işe girse bi sk yapamaz o üşengeçlikle.

Özetle eski jahrein, tanıdığımız jahrein vefat edeli yıllar oldu gibi görünüyor. Buna hala daha para atan insandan da bi bok olmaz rez alın bi yere gelemez hazır gelmişken etmeye başladıysa da yerinden iner o ya da jahonun yayınına 10-15dk bakıp iyi yanlarını yakalayan bir şanslıdır o kadar.

Jahreinin geldiği son nokta bu, gg.


0 | 28-11-2022 23:33 - 28-11-2022 23:36
1212. Abone hediye edenler olmasa 1000 abone zor olucak amk


0 | 01-12-2022 21:20
1213. neden gittikçe gariplaşiyor bu adam ya


0 | 02-12-2022 14:58
1214. Allahim yarrabbim kafayı yicem 6 saat Hoi4 oyununu BOK GİBİ oynayıp hile komutu yaz diyincede "yaaa arkadaşlarr ben hileye karşıyımmm" triplerine giriyor amk obezi


+1 | 07-12-2022 20:31
1215. Adam yayınlarda 3 tane villam 2 tane arabam var diyo atılan bağışa bak amk https://prnt.sc/MLRh4nSdztO8 İnfilak ettim


+1 | 11-12-2022 01:03
1216. yıllardır dalga geçtiği boomer kitleye evrildi. herif yayın açıp müge anlı , kısmetse olur izliyor. acınası hallere düştü.


+2 | 13-12-2022 15:00
1217. ergenleri azdıran içerik yapıp izlenen 20 yaşında ebleh bir kızın kitlesiyle özdeşleşmiş, aptal televizyon programları izliyor ve 25k izleniyor. arkadaşlar jahrein değil kitle aptallaşıyor, ahmetin de izleyici ve para hoşuna gidiyor ve ayak uyduruyor. yeni aptal kitlesiyle başarılar, çamaşır suyu reklamı yapmaya devam etsin. özleyeceği kitleye bir daha asla geri dönemeyecek.


0 | 14-12-2022 20:58
1218. özleyeceği kitle de redpillci kaytan bıyıklı veletler amk


0 | 14-12-2022 22:53
1219. pqueen müge anlı izleyerek yayın yaptığında linç edip dalga geçenler jahrein izliyor "vaginameraklisi1"in dedigi gibi kitle çöp kitle kalitesiz ergen dedikoducu kitle jahrein kendisi söylüyor ben etkileşim severim diye adam baktı izleniyor sonuna kadar bunu yapmaya devam edicek.


+2 | 15-12-2022 19:27
1220. r/place zamanı elraenn ve r/palce hakkında yaptığı yorumu her yerden kaldırtmış. o videoyu bulup kaldıramayacağı bir siteye yükleyip link atabilen olursa çok sevinirim. internette hiçbir şey silinmez jahrein.


+1 | 18-12-2022 12:08
/123
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/123