bartugedik Twitch Sözlük

bartugedik

1. VoRP sunucusunda rıza karakterini canlandıran kişi


+2 | 08-07-2020 18:54
2. Rıza Karakteri Silinmiş Çok uzuldum guzel bir karakterdi umarım geri doner seviliyorsun bartugedik


+5 | 23-08-2020 18:30
3. oluşturduğu karakterlerin hepsi birbirine benziyor her karakteri ile 0 karakter gelişimi yapıyor direk %100 geliyor maşallah.Güven avcı adındaki polis karakteride öyle bir stajer olmasına rağmen şehrin allahıymış gibi davranmasının yanı sıra south side tarafına girdiği zaman vuruluyor fakat ''amaan nasıl olsa oyun'' diyerek hiç karakterinin psikolojisini önemsemeden (pardon unutmuşum her karakteri %100 ve allah olarak geliyor) hala devriyelerine devam ediyor.Çok garip gerçekten acaba karşısındaki tf oyuncuları carl4,hextv,yukarin olsaydı aynısını yaparmıydı :) bu arada 2 yıl emek verdiği ve yaklaşık 2.5k fivem saatini harcadığı rıza tezek karakteri silinmiş çok üzüldüm gerçekten :DD yeni bir illegal karakter açıp bir an önce tahsinle tanışman dileğiyle


+10 | 30-08-2020 03:06
4. rp yapmayıp oyun oynadığını bildiği için sürekli oyunmuş gibi hareketlerde bulunan ve her türlü force rp, insanları bullyleme, shitfest hareketler ve bir sürü god like konuşmalar ve hareketler yapan karakterleri oynayan boktan rezalet, empati yoksunu, eğitimsiz, insan ilişkisi olmayan, 2 kelimeyi 1 araya getiremeyecek veletin tekidir. Servera yeni girdiyseniz kıyafetçide bu karakterle karşılaşma şansınız var ve siz merhaba dediğinizde sebepsiz yere küfür yersiniz, terslenirsiniz, soyulursunuz, tehdit edilirsiniz.(Fark ettiyseniz karakter adı vermedim hepsi aynı). 1 Günde 3 defa rehine alınıp vurulursunuz hatta 1 defa hastanede gta online oynarken vuruldu buna rp bile denmez. Buna polis de şahit olur ama bir bok uygulanmaz çünkü vurdukları kişi yeni bir karakterdir ve sizin karakterinizi asla kimse önemsemez ve eğlenmek için sikerler(Faysal). Üstüne pd önünde vurulursunuz. Oynadığı rıza karakteri silinmiş ancak aslında kendisinin silindiğinin farkında değil. Burada yönetim diyor ki senle zaten enseye şaplak göte parmağız o yüzden karakteri siliyoruz seni banlamıyoruz. Umarım boktan yönetim gözünü açar her karakteri tanrıymış gibi takılan veleti akıllanana kadar banlarlar. Bu veleti banlasalar edrpye, 8borna bile almazlar mulakattan geçemez :D 1 örnek daha vericem Neocastronun pepega karakterini vdm yaparak ezmesi, başka insanları aynı şekilde ezmesi ve hiçbirşey demeden çekip gitmesi.. Umarım perma yer ve yaprak rpde rol yapmayı öğrenir. Yeni karakter açarsa tanışacağıı liste zaten belli söylemeye gerek yok :D


+8 | 30-08-2020 04:06
5. vorp yönetimi hala nasıl böyle bir oyuncunun rp yapmasına izin veriyor anlamıyorum..Yaptığı rolleri hiç beğenmiyorum ki bana göre rol bile yapamıyor zaten şuana kadar oluşturduğu bütün karakterler (beşir hariç) birbirine benziyor hepsi toxic karakterler.Polis karakteri zaten çok garip anlam veremedim Families tarafından vurulmasına rağmen yine hiç vurulmamış gibi devam ediyor nerde rol?Yani insan bi durur bu adamlar beni vurdu ss gerçekten tehlikeli bir yermiş artık ben tek devriye atmayayım en iyisi demek bu kadarmı zor.Bide polis mi oynuyor illegal karakter mi belli değil hapishaneye gelen bütün suçlulara direkt trash talka başlıyor özellikle bunlar gang ise umarım polislikten atılır veya polis karakteri de silinir beşire girip biraz rol yapmayı öğrenir.Ki sırf açlık ve susuzluk barını aynı anda dolduruyor diye Tripper burger yiyen adamdan rol yapmasını beklemek biraz saçma olur.


+7 | 30-08-2020 16:29
6. Üstteki yorumlarda haksızlık yapılmış biraz. Polis karakteri sorunlu olsa da Rıza serverın en eski karakterlerinden ve banlanma sebebi karakter gelişiminden ziyade farklı bir şeydir muhtemelen. Servera bence baya güzel renk katıyordu. Fanboyluk yapıp çocuğa haksızlık etmeyin.


+2 | 30-08-2020 17:53
7. Ustte yazilan entrylerin tersine bence izlemesi zevkli karakterleri oynayan vorp oyuncusu


+3 | 30-08-2020 20:13
8. Öncelikle Vorp izleyicisiyim, Yayıncılar "17 Yaşındaki çocuğa yüklenmişler, Grin geng fanboyları" diye söylenince girip bir bakayım dedim. Topu topu 2-3 sallayan yorum var ve maalesef hepsi haklı. BartuGedik'i seviyor olabilirsiniz ama hangi karakterinde rol yapıyor? Bu adam rol yapmayıp Allah takıldığı için meme olmadı mı zaten? Rol yapmama ve God Rp yapma konusunda yukarıda yazılanlar haklı ve Rıza Tezek karakteri de bu yüzden silindi yüksek ihtimal. Vurulmasına rağmen hala Allah takılıp Ssde tek başına devriye atıyorsa millet sallamakda da haklı maalesef. Jahrein Daddy-o karakteriyle oynasa ve böyle bir polisle karşılaşsa yüksek ihtimal küfürü basıp yönetime şikayet etmişti bile :d Neyse 17 yaşında diye kimseye yaptığı kötü rolden sallanmayacak değil. Umarım tek rol yaptığı ve tek iyi karakteri Beşir ile oynamaya devam eder.


+8 | 30-08-2020 22:03
9. Yayınlarında insanları eğlendiren bir yayıncı gereksiz boş yorum mağduru.


+2 | 22-09-2020 14:58
10. İnsanları eğlendirip eğlendirmediği elbette izleyicilerinin taktirine kalmış bir şey ve elbette saygı duyulacak bir düşünce. Yaptığı rollere bir eleştiri de bulunmak kişisel olarak benim haddime de değil ama keşke izleyicilerini eğlendirme çabasında olup diğer oyuncuların oyun zevkini kaçırmamaya da biraz özen gösterebilse. Seviliyorsun Bartu, sadece küçük bir yapıcı eleştiri


0 | 22-09-2020 16:28
/1
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/1