assassins creed valhalla Twitch Sözlük

assassins creed valhalla

11. aslında bir assassin's creed oyunu olmayan assassin's creed oyunu.

evet arkadaşlar bunu kabul edelim artık; işin içine antik uygarlıklar girince ve günümüze bağlanacağını sandığımız, tanıdığımız bildiğimiz ve sevdiğimiz ac zaman çizelgesinden ayrılındığından beri çıkan oyunlara ne kadar ac oyunu denebilir?

AAA şirketlerinin franchise'ın ekmeğini yeme merakı beni çok yoruyor artık. bunun muhabbetini yapmak da baya yoruyor. ama başa gelen çekilir. umarım odyssey'den iyidir.


0 | 23-11-2020 19:15
12. —-spoyler—-

bu başlığın bir yerinde “yine nors mitolojisi, testosteron tüküren thor, seksi seksi salınan valkyrelerle ıslak ergen rüyasına çevirecekler kesin” demiştim de; bayağı bayağı rüyalarda asgard’da dolanıyoruz kankalar. thor’u loki’si, tyr’i, freyja’sı hepsi var. biz de havi’yiz tabii (kıps). ergen kardeşlerimden özür diliyorum. mekanlar, stilizasyon falan genel beğeniye uygun. bayağı şoke oldum, f12 f12 turluyorum.

——spoyler sonu——

bir yandan doktora tezi, bir yanda ubisoft connect anca bu kadar ilerleyebiliyorum. iyice oyun bloguma döndürdüm başlığı da yine güncellerim.


+2 | 24-11-2020 03:16
13. nedense bana modlanmış skyrim gibi gelen oyun. sanki olmamış.


0 | 25-11-2020 02:55
14. oynayabilmek için işlemcimi bir nesil daha atlatmam gerek, atmosferi harika bir oyun.


0 | 25-11-2020 20:59
15. Artık Assassins'lik den çıkmış bir oyun. bu oyunla odyssey oyunu bildiğiniz skyrim vsye donmus. ama grafikler olsun,sound lar olsun çok iyidir


0 | 02-12-2020 02:34
16. şu halihazırda derinliksiz ac’nin orijin hikayesine ne hastaymışsınız arkadaş. yemin ediyorum içim geçiyor artık “bu AC değil! AC AC’likten çıktıı, paramızı yiyorlar!”. E alma? Assassin’s creed assassin’s creedlikten çıkalı 748494 oyun falan oldu. Birinci çıkışında bıraksaydınız keşke lol. Marka işte, markalaşmış parfümörler bile çok tutan parfümlerini içindeki notalarını değiştirip aynı isme yeni bir takı ekleyip varyantlıyorlar. Hadi onu koklamadan anlamıyosunuz diyelim; oyunların trailerlarını da mı izlemiyorsunuz? Aşırı anlamsız bir yorum valla yani.

Süper chill oyun. Yan görevleri falan allah viçırdan razı olsun ki iyi, odyssey gibi kek kek zırvalıklar yok. Bir haftadır açmıyorum yeni güncelleme patchi geldi mi bilmem ama hala bug ve senkron sorunları olmasına rağmen rahatlıkla oynanıyor yani. Eivor’un biyolojik cinsiyeti de pat diye değiştirilebiliyormuş oyunun herhangi bir zamanında, birkaç entry önce tersini söylemiştim de gözümden kaçmış. İndirime girince alın oynayın. 3-4 saat sonra manyak açılıyor oyun.

edit: telefondan girdim entryi, imla sapıtıktı düzelttim.


+2 | 09-12-2020 19:52 - 09-12-2020 19:55
17. artık ubisoft'un, bir yeni anne edasıyla, çocuğuna 3 beden büyük kıyafetler alıp seneye de giymesini umut edercesine bitmeyen oyunlara niyet ederek bize tasarruf yaptırmaya filan çalıştığını düşünmeye başladım. bu başlığa girdiğim ilk entrynin tarihinden bugüne 5 ay geçmiş. bitmiyor kardeşim. yılış yılış, bayım bayım görevleri bitmiyor. bu bir de odyssey'den daha kısa ha, odyssey'i siz düşünün.


+1 | 03-03-2021 21:00
/2
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/2