Turgut Uç Twitch Sözlük

Turgut Uç

121. Herşeyin doğrusunu kendisi bilir başka kimse görüşlerini dile getiremez yada birşey bilmiyordur. Egoisttir bu yüzdende izlenmiyor artık zaten.


0 | 01-01-2021 04:51
122. Artık izlenmiyor ne demek ? Daha dün gece yayın boyu 1200 kişinin altına düşmedi. Daha cümle kurmaktan aciz insanlar kendisi hakkında yanlış ithamlarda bulunuyor. İnsanların kendi düşüncelerini dile getirmesi de egoistlik değildir.


0 | 01-01-2021 14:31
123. Çok hazzetmem ama hateri da değilim.


0 | 10-01-2021 02:19
124. kötü oyuna kötü diyebildiği için takdir ettiğim insan. kusura bakma kermeslerin efendisi kıymetini bilememişiz sjdkhf


+1 | 25-02-2021 14:25
125. Gerçekten izlenme sayısına göre baya iyi abonesi var.Gerçi bu sayıyı göstermeyedebilirdi fakat göstermesi işin abone çekme tarafında lehine işlemesine sebep oluyo belli ki.Yani güzel hoş, oyunlardan anlıyo, bu konularda zevkli bazılarını fena oynamıyo fakat gel gelelim bişeyler izlediği içerikler aşırı boomer şeyler.60 yaşındaki emekli albay gibi oturuyo tlc izliyo veya belgesel tipi işler.Bana sorarsanız 3-5 dkklık popüler şeylere bakıp kendince commentatorluk yapması daha kabul edilebilir bişey.Öteki türlü adamın rafine içeriğini kendi yayınına meze ediyosun ve o ilüzyonla da izleyiciye bu sanki senin alameti farikanmış gibi geçiyo halbuki değil.Bişey çok soruldu diye bakılması ve yeni çıktığı için bakılması okey de diğeri, bi içerik olarak devamlı izlenilen şeyler (özellikle uzun, produksiyonlu ve uğraşılmış rafine işlerse) dmca'e girmeli.Yani hazır bu yok diye bundan faydalanımcılık tamamiyle opportunistlik.Sonra bi de torrentten oyun indirenlere laf falan ediyolar kendi kafalarınca.Yani bu işler, bak şurda şurasını yorumluyorum susarak izlemiyorumla olacak işler değil.Bi ara mesela bi tane eleman vardı youtubeda, onu shoutoutluyodu falan okey adam da okeydi duruma.Fakat tlc tarzı büyük yapımlarda böyle bi geri bildirim alabileceğini sanmıyorum.İşin halka açık olmuş olması bana kalırsa durumu değiştirmez.Youtubeda biçok müzik de halka açık şekilde fakat artık yayıncılar birçoğunu youtubedan falan alıp kullanamıyo.Bi de bu sadece şarkı..


+1 | 19-03-2021 01:41
/13
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/13