TayfunByc Twitch Sözlük

TayfunByc

1. Eski adıyla EnkazAdam.
Her yayına başka bir kadın çıkartan yayında sürekli alkol alan, alkol aldıkça içindeki pislik kişiliği açığa çıkartan eziğin teki.
Bir şey bilmediği söylenince nasıl da celalleniyor kadın düşmanı ezik.

Videoda yayından bir kesit var. Uyguladığı psikolojik şiddete, tavırlara bakın.
Yayından sonra da neler olduğunu bilemiyoruz.

--> https://youtu.be/xyh2ev_xv1u

edit: olayın uzun versiyonu da varmış. meğersem video duble varoşmuş. türk supremacist'i bozkurt ablamız ırkçılık yaparak doğulu dothrak tayfunu kışkırtmış.

--> https://youtu.be/0wPvOBt8yq8


+5 | 15-10-2020 10:26 - 15-10-2020 13:37
2. Belli ki cehalet konusunda bir kompleksi var,kim bu insanı destekliyor bilmiyorum.Videoda kadına şiddet uygulayacak diye korktum üste çıkmak için ise art arda küfür ediyor.Bu arada adam Kaybedenler Kulübü gibi bir şey yapmaya çalışıyor galiba.


+1 | 15-10-2020 11:37 - 15-10-2020 12:48
3. Her ne kadar erkeğin davranışlarından dolayı gölgelense de kadının da bariz hataları var.Madem güçlü birisin o zaman böyle bir adamla beraber olma ya da sana bu dendiğinde çıkıp git bir de böyle bir ortamda Ahıska Türklerinden bahsetmesi bile garip.Arkada yatan kadın da ayrı bir mesele gerçekten.


+1 | 15-10-2020 12:46 - 15-10-2020 12:48
4. Evet arkadaşlar size bir soru şimdi bu arkadaş daha fazla izlenmeye mi başlar yoksa izleyici sayısı düşer mi ?


0 | 15-10-2020 15:41
5. 37 yaşlarındaymış sanırım ama tam bir ergen yayıncı. bir laf söylediğinizde direk annenize laf atıyor 15 yaşındaki çocuklar gibi ve buna gülüyor falan. Gece dolanırken denk geldim iki kelimeyi denk getiremeyince bağırmaya başlıyor 20 dakika dayanabildim. Bu kadar cahili çok görüyoruz fakat bu adam farklı bir boyutta cahilliği var.


+2 | 25-07-2021 14:15
6. soft porn yayını yapıyor mikrofon yalayan şişme muzun üstünde tepinen kadın yayıncıları eleştirirken biraz da bu insanımsı varlığı eleştirseniz keşke pardon bu erkek yayıncı ne yapsa doğrudur


+1 | 25-07-2021 22:57 - 25-07-2021 22:58
7. tam bir keriz silkeleyen yayıncı. 5-10 bin lira donate atan saf bi adam var, geçen de bunları 5 yıldızlı otele götürdü tatil falan yaptılar beleşten. eskiden 1 aboneye 5 takla atardı şimdi bin liraları görmeden sevinemiyor. kasıntı, egolu, çevrenizde istemeyeceğiniz bi tip. ama yine de yolunu buluyor mu buluyor. kerizler sağolsun.

ekleme: 3 bira parası bulamayan eleman şimdi 5 bin liraya güneş gözlüğü alacam diye bar açmış. asdasd Valla en sonunda ben de yayın açıcam enayi çok.


+1 | 18-08-2021 23:47
/1
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/1