Lylo Twitch Sözlük

Lylo

1. İki haftada bir don degistiren biyiklari yeni cikmaya baslamis ter kokan cocuklarin izlediği kanal.


+45 | 19-09-2018 21:40
2. İlk açtığımda bu ne lan ? diyip sonra düşünüp niye izliyorlar bu kanalı ? Dediğim kanaldır.


+5 | 21-09-2018 03:05 - 21-09-2018 03:06
3. 80 izlenmelerde iyi idi fakat wtcn ile olan diyaloglardan sonra samimiyetsiz olduğunu düşündüğüm kişi


+3 | 22-09-2018 18:35
4. Ağzıyla kuş tutsa yaranamaz derler ya, benim için aynen öyle. Çok sevilen, binlerce arkadaşı olan bir insan değilim ama onun gibi olup da sevilmek mi şu halinle evde sıkıntıdan ağlamak mı deseniz kesinlikle şu halimi tercih ederim. On üzerinden eksi bir, üzgünüm üzgün değilim.


+4 | 23-09-2018 00:27
5. Hayatımda bu kadar uyuz, berbat ve boş bir kadın görmedim. 18 yaşında olmasına rağmen %98'i reşit olmayan bir kitleye sürekli cinsel sohbet yapıp, onların cinsel mesajlarını bağıra bağıra okuyup ardından da kadına tacize hayır, tecavüze hayır diye bas bas bağıran biri. Konuşması ve konuşurken yaptığı utanç verici "ben güzelim" mimikleri yüzünden yayını en fazla 5 dakika izleyebiliyorum. Bu kadın zulüm makinesinden başka bir şey değil.


+18 | 23-09-2018 18:38 - 20-06-2019 15:35
6. saçma bir kitlesi olup, itici bulduğum kadın yayıncılardan biridir.


+4 | 07-11-2018 00:05
7. Tek vasfı kadın olması olan ergen mıknatısı.


+3 | 09-11-2018 02:06
8. bu kadar okumamış vasfı olmayan boş adamın paralar götürdüğü mecrada kendiside ergenleri ekrana bağlayıp keriz silkeliyor kendinemüzisyen denen gereksiz binlerce adamı ekrana kilitliyor bu bir yetenektir diyen konu kız olunca bel altı vuruyor.. aynen devam lylocum twitch aleminde keriz çok birazda sen silkele altına bi araba çek.


+2 | 12-11-2018 13:57
9. twitchte en sevdiğin duyuru başlığı "koşar mısınız ben geldim"


+1 | 15-11-2018 20:10
10. Dünyanın en itici kadını olabilir


+1 | 20-11-2018 00:27
/9
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/9