Htalks Twitch Sözlük

Htalks

11. Bi net doğru var büyüyen her yayıncıda olan şey bi yerden sonra artık bozduğu.. Hasan Hocayı kurtlar vadisi izlerken tanıdım. O zamanlar kanal şimdiye göre çok küçük , çok daha niş bi kitle var, yayınlar daha samimi vs. Mod olaylarına kadar yayınları iple çekerdim, patrona bahane bulup işten kaytarma işleri,kız arkadaşı ekme işleri hepsini yapardım. Neyse bu olaylardan sonra herkes saçma sapan bi çok şey dedi. Ben yine devam ettim izlemeye ama berkelerin olmayışı zorluyodu beni ona da alıştık zamanla, onları da takip ettim,destekledim izledim. Bugünlerde kanal inanılmaz büyüdü 16 17k gördü youtube işleri falan ama bu mod arkadaşlar iyi insanlardır özünde ama hiç ısınamadım bi türlü sürekli bi şaka yapmak zorunlulugu varmış gibiler. gram komik degiller ,olur olmadık sürekli şaka işleri saçma sapan hasan hoca agzı konuşmalar falan irite ediyor yapmacıklıktan artık yıldırdı beni. Hasan hoca da eskiye nazaran her gün aynı muhabbeti çevirmeye başladı, çok genele konuşuyor soğuduğum için belki öyle geliyodur belki. Hocanın şimdi geldigi yeri görünce vay be diyorum ama artık bizim hocayla olan o bağ kopmuş gibi. Beni kaybetmesi kendisi için bi şey ifade etmez ama ben bu duruma üzüldüm şahsen kendim için. Ayrı biriydi ama büyüdükçe diğer yayıncılar gibi oldu o özgünlügü gitti ya da biz artık hastası değiliz diyelim.


+3 | 24-09-2023 00:41
12. Twitch'e tekrar dönmemesi dileğiyle


0 | 21-12-2023 22:16
13. Genele yayıldıktan sonra samimiyetini kaybeden herkese yaranmaya çalışan kendince "berbat" bir yayıncı.


0 | 02-01-2024 19:27
14. bomboş adamları başımıza yayıncı yaparsanız burda söylenirsiniz. bir atasözü vardır konudan bağımsız. yüz verdik ayıya geldi sıçtı halıya. ahahahahahaha


0 | 09-01-2024 11:23
/2
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/2