250k Bot Twitch Sözlük

250k Bot

11. Beni nasıl Jahrein,Wtcn,KendineMuzisyen izleyicisi olarak tanımladın onu anlamadım ayrıca tüm 10k izlenen bot demişsin kaynak ?

Elraenn hateri mıyım ? Eleştirmek haterlık sayılıyorsa evet. Ama The Forest, Sea of Thieves gibi oyunların yayın tekrarlarını da Elraenn'den izlediğimi bil.


0 | 15-03-2020 23:21 - 15-03-2020 23:21
12. Yayın tekrarları izliyorum diyorum,youtube diye bir platform var hani :)

Onu da geçtim twitch'de yayıncıları izlemek için bir hesabının olması lazım sen de haklısın :D


0 | 15-03-2020 23:27 - 15-03-2020 23:29
13. Arkadaşlar neden Jahrein koyunu ilan edildim bir anda anlayamıyorum. Jahrein bot basmıyor diye bir şey mi yazdım ben ? Adam tüm 10k izlenenler bot demiş kanıt istedim sadece.


Birini eleştirmek için bir başka yayıncının izleyicisi mi olmak zorundayız. Siz herkesi kendinizle karıştırıyorsunuz bence.


0 | 15-03-2020 23:31 - 15-03-2020 23:34
14. @cluxxl aga sizofren misin ? 100 izlenme 380 tl diye görsel atan kendinsin??? 10k izlenmede 38 bin tl yapiyor iste ? o zaman acikla daha detayli seyler biliyorsan bot basmakta ;)
ve o sponsor kanallarinin takipci sayisi az ve ordaki yayincilar haftada 1 kere 1-2 saatligine fln yayin aciyorlar ve zaten kendi iceriklerini de yapmiyorlar, sadece sponsor icin herhangibi bir oyun oynayip kapatiyorlar. ve bu sponsor kanallarinda kati kurallar oldugu icin küfür etmiyorlar, argo konusmuyorlar fazla trolleyemiyorlar vesayre, bu da dogal olarak zaten 1-2 saatlik yayindaki eglence miktarini düsürüyor.
bu kücük bi yayincinin kanalina 10 k izlenen yayinci konuk olursa, o kanal niye az izleniyor demek gibi bir sey lul
yani bi sponsor kanali bi büyük yayincinin kendi sahzi kanaliyla kiyaslamanin mantigi yok.

ayrica büyük yayincilardan hic birinin cok bariz belli olacak sekilde bot basacak kadar mal olduklarini zannetmiyorum.

mantikli seyler yazip hakli oldugu aciklarsin, böyle kisisel hakaret edip sacma matiksiz seyler yazmayla olmuyor bu isler.


+1 | 15-03-2020 23:44 - 15-03-2020 23:47
15. Herkes hardcore bir fan olmayabilir sadece jahrein kanalı açık mı değil mi diye bakar kapatır. ooo jahrein nvidiadaymış oraya gideyim falan diye bakmayanlar da var azcık kullansan beynini gerçekten aydınlanacaksın. Herkesi kendi beynin gibi düşündüğünü zannetme sadece


+1 | 15-03-2020 23:52
16. Şimdi sponsor kanalında az izlenme meselesini zaten @25 açıklamış. Dediğin gibi birden 10k izlenirken 5k ya düşmek veya takipçi meselesi bot olayı olabilir ama kanıtlaması zor. Bu konuda iş Twitch moderasyonuna düşüyor. Bir yayıncının bot basıp basmadığını anlayabileceklerini düşünüyorum ve bot basan yayıncıyı da bu platformda bulundurmazlar heralde.


0 | 15-03-2020 23:57
17. arkadaşlar bariz belli kimse basmıyor değil basılıyor 100 basıyor 1000 basıyor değişir bu benim fikrim kimse suçlu değil çünkü çok büyük getirisi var ha direk 5000k vs bot atmazsın tabiki ama 6k yı 7 k yapmak hem sponsor çeker hemde potansiyel izleyiciyi izlemeye teşvik eder ben yeni bir yayıncıyım saatlık 10 canlı izlenme attım 40 izlendim hiç atmıyorum 0 izleniyorum anlicağınız 100 bot attıysa bunun bikaç katı izlemeye teşvik edilip izliyor o yüzden boost açısından çok haklı bi sebeb bot kullanmak sponsoru gözü boyamaya da birebir tabiki

Ancak şöyle düşünmek gerek bu yayıncılar bot harici çok büyük destek alıyor kendi kitlelerinden bu onların büyüklüğünü zaten kanıtlıyor o anki izlenme sayısı değilde bu daha bi önemli sanki öyle böyle biryere gelmişler sonuçta dimi ama ?


0 | 22-03-2020 21:39
18. wtcn,jahrein ve elraen anlık giriş yaptılar ve bir anda 24k izleyici online oldu :)


0 | 22-03-2020 21:58
19. internette gördüğünüz her şeye inanmamanız gerektiğini anlatan olay.


0 | 25-03-2020 02:09
/2
bizi takip edin    
iletişim için       

Canlı yayın


/2